pátek 22. června 2012

Když otcové mají své dny

Jako děcko jsem vždycky rád sledoval film S tebou mě baví svět. Připadalo mi neuvěřitelně zajímavý, jak ty tatínkové vezmou děti na hory a tam si všichni užívaj zábavu bez maminek. Jenže můj tatínek byl muzikant a místo na hory chodil hrát po klubech a tak jsem si nakonec musel najít lampióny a začal jezdit s nima. Bylo to super, ale s tebou mě baví svět to nebylo. Až s narozením Ondry se přiblížila doba splnit si starý dětský sen a vyrazit. Už ne z pozice dítěte, ale jako tatínek. Loni proběhla zahřívací akce v Blatském dvoře, kterou jsme si náramně užili v sestavě 4+8 a tak letos slovo dalo slovo a sešli jsme se ve Vimperku v penzionu Šumavous v sestavě 8+13 a rozjeli nefalšovaný s tebou mě baví svět. Jak je z fotek vidět, počasí nám nepřálo, ale Šumavous a jeho blízké okolí nabízí velkou přehršel možností co dělat, když venku leje jak z konve. Tak jsme navštívili sklárnu (kde si prckové mohli vyfouknout vlastní skleničky), pivovar (kde si tatínkové mohli vypít vlastní půlitry), aquapark v říši (kde maj slanou vodu a nejde platit kartou) a když nepršelo tak se blblo venku i vevnitř. Celým víkendem se nesla pohoda a mě postupně naplňoval pocit, že tohle je to, po čem jsem jako malý dítě toužil. Uvidídme, jestli i naše děti to cítili stejně, a nebo se za pár let dozvíme následující:

.....Ty vole s fotrama zase víkend na nic. Normálně bez compu, takže jenom na Ipadech. Někde v horách s připojením na prd. Voni nás furt někam tahali. Prej do korun stromů, koho to zajímá?! Ještě že cedilo tak jsme jeli jen do sklárny. Nechápu, že se s tím sklem někdo dělá, když Made in China. No a ten pivovar, pruda maximální ani wifinu tam neměli, ale pivo dobrý to se musí uznat. No a pak ten výlet do rajchu, samý báva a audiny, ale bazén zase na nic tobogán zavřenej a němky nejsou vůbec hot! Příště nasimuluju zánět středního ucha a zůstanu doma.... :-)