středa 9. května 2012

V prazeee je blazeee.......

...... a to nejen proto, že tady máme všechno nejlepší a žijou tady ty nejvíc cool lidi na světě, ale i pro to, že se tady pořádá spousta krásnejch závodů hned za barákem a člověk si v klidu přispí a pak pěšky, na kole nebo sockou dojede na shromaždiště. Zrovna nedávno se v krátké době konaly 3 závody za které jsem neutratil ani halíř za dopravu, což vzhledem k rostoucím cenám za benzín náš rodinný rozpočet přinejmenším potěšilo. Na MČR noční jsem prostě nejel. Jednak jsem se zapomněl přihlásit a druhak jsem věděl, že klasika v noci na Cukráku by byl porod a ten jsem v tom tejdnu už jeden zažil a to mi stačilo. A dobře jsem udělal. Výsledky a mapa jasně ukázaly, že bych si tam vytrpěl své a moje nervová soustava by se určitě zhroutila, kdyby se mi na konci závodu, po sto minutách těžké dřiny stalo něco takovéhleho!
Mnohem rozumnější mi přišlo se  zúčastnit nedělního oblastního žebříčku, kterej byl zkrácená klasika, což je trať, kterou ještě uběhnu. Závod se mi jevil jako father friendly, protože pořadatelé organizovali školku a tak jsem naložil Ondřeje do vozíku a vypravil se do Lipenců na kole. Cesta mi dala celkem zabrat, celou dobu proti větru a Ondřej už taky není malé 5 kg vážící mimnko, ale oproti Mrázovi jsem celkem sračka, protože on tam běžel po svejch!!! Díky tradiční zkratce, která sice byla více do kopce za to tam byla horší cesta jsme přijeli na shromaždiště jen tak tak abych se tak akorát stihl převlíknout, předat Ondřeje do školky a doběhnout na start. Závod se odvíjel celkem zajímavě, na šesté kontrole jsem doběhl Mezníka a na patnáctce Kalouse. V trojici jsme to nakonec dokulili až do cíle. Trať mě i v některých momentech docela příjemně překvapila. Nebyla to zase taková "onanie" kolmo na vrstevnice, jak by se dalo očekávat. Cesta zpátky proběhla v pohodě jen by mě zajímalo, jak je možný, že jsem zase jel proti větru?! :-).

Další závod byl ještě blíž než předchozí a to přímo na haldách na Jižáku, takže tentokrát po svejch a pro změnu s kočárkem. Jelikož to byl sprint, rozhodl jsem se před závodem vyladit formu několika rychlejšíma tréninkama, které se zas tak moc nepovedly, protože bylo vedro a tím pádem jsem nastoupil do závodu pěkně zatavenej.
Abych zdokumentoval své mapové dovednosti live, vyzbrojil mě Olda HD sportovní kamerou. To jsem ještě netušil, že to HD na kameře znamená "Hroznej Debil", ale pěkně popořadě. Už při mapové přípravě, která je nedílnou součástí každého mého závodu již od 10 let :-), jsem věděl, že to bude hóódně rychlý a bude rozhodovat každá vteřinka a šlápnutí vedle. Proto jsem si dal za úkol to pálit co nejvíc, moc to neřešit a hlavně nepřepínat. Zvolenou taktiku jsem dodržel ba co víc, zvolenou taktiku jsem překonal! Pálil jsem to hlava nehlava, občas z prava občas z leva, kontroly naskakovaly a už tu byl cíl. Celkem spokojenost až do vyčtení SI = DISK! Koukám jak HD, že mi chybí kontrola č. 11. No jo?! Ta mi přišla tak jednoduchá, že jsem ji prostě neřešil a soustředil se na postup za ní.

No a bylo vymalováno a mohlo se jít domů. Mapa tady a video z hlavy HD v Low rozlišení (grrr youtube!!) je tady.

Na závěr jen pár úvah. Závody KAMenice mi prostě nejdou. Ze tří posledních závodů jsem byl 2xDISK a jednou byl závod zkrácenej kůli ukradený kontrole. Sprinty, kde jde jen a jen o rychlost mi nejdou ještě víc! V Jaroměři orazím špatnou kontrolu a na Jižáku ji pro změnu neorazím vůbec. Je čas se pořádně nad sebou zamyslet.

Žádné komentáře: