středa 28. března 2012

Zwolle ty vole

Vídeňský maratón se kvapem blíží a tak mi něco pořád říká, že bych měl asi začít pořádně trénovat. Jenže to se mi vůbec nedaří, jednak protože už jsem línej jako veš a druhak, protože furt někam lítám. Zatímco v Kijevě byla zima, že by čubku nevyhnal...


..... a tím pádem na běhání to 100% nebylo, leda s hřebama a neprůstřelnou vestou, tak v Enköpingu příležitost byla, ale zase nebylo v čem, protože místo běhacích věcí jsem si do kufru přibalil druhý oblek. Asi už fakt stárnu. :-) Na třetí pracovní trip jsem se ale připravil a kromě obleku, montérek (ano i rukama se občas v Contegu pracovat musí) jsem si do Beneluxu přibalil i maratónky a klackáče. Jenže ouha, teď se teprve pořádně ukázalo, jak na tom s tou pevnou vůlí jsem. Místo večerní desítky volně, jsem dal tři belgické čtrnáctky a místo ranního výklusu, kolečko slaniny navíc. Musím sice uznat, že jak na rozdíl od Ukrajiny a Švédska služebka po Beneluxu byla mnohem intezivnější, ale kdo chce, čas na běhaní si vždycky najde, že ?!. No nic. Snad příště. Alespoň napíšu něco o třech městech, která jsem projel. První z nich byla Zwolle, kde staví novou, supermoderní, obří nemocnici. Když jsem k tomu baráku přijel, nevěřil jsem svým očím a z úst my jen vyšlo: "Týý vole!" Přišlo mi to, jak kdyby budovu navrhovali nejméně čtyři různí architekti z toho aspoň tři z nich byly na "tripu".


Prostě se nějak nedohodli z čeho to bude a jak to bude vypadat. Pak jsem přejel do Bredy, kde jsem okusil žár nočního maloměsta. Škoda, že jsem byl pod celodenním supervizorování instalace úplně sjetej (no prostě Holandsko :-) a tak nakonec nezapadl do nějakého toho klubíku. Určitě by to stálo za to!
Posledním místem na mém "výletě" byly Antverpy, kde jsem sice už byl, ale vůbec jsem se nedostal do města, tak jsem si tentokrát naivně myslel, že se mi to podaří. A vono jo! Když jsem vystupoval z taxíku před nádražím tak jsem kousek města i viděl (nádraží) a opět to byl architektonický skvost

No a ještě navíc jsem vyfotil pána s pěknou kočičkou

Žádné komentáře: