pátek 30. března 2012

První jarní lampióny

Loňskou sezónu jsem zakončil štafetama a tu letošní začal štafetama. Mezitím uplynulo skoro 6 měsíců a ono se vůbec nic nezměnilo! Což může být pozitivní zpráva i vzhledem k tomu, že jsem se až do vánoc věnoval výhradně zevlingu, ale i negativní zpráva, protože od těch vánoc až do teď se snažím něco dělat. Popravdě jsem očekával o něco pozitivnější výsledek.

Na hradeckých štafetách na mě zase vyšel první úsek a už 100m po startu jsem věděl, že s čelem závodu se uvidím tak maximálně v protiběhu. Jak je vidět z GPS mapově se mi celkem dařilo a až na dvě drobné chybky na 16 a 17 jsem to celkem ustál. Sice jsem dostal klepec skoro 7´, ale měli jsme v teamu Mrazáčka, kterému to ještě furt dobře běhá, takže nakonec 15 místo a první body do ČP štafet. Ondrovi se výlet s tatínkem na závody taky líbil a tak jsme byli všichni spokojeni.

Za dalšíma lampiónama jsem vyjel do Tábora. Staré město + park + stavitel Radovan. To vše slibovalo hezký zážitek, který se díky bohu vyplnil a tak po loňské zkušenosti v Mělníce i letos musím napsat, že Táborské sprinty byly super. První kolo jsem byl takový trošku "zabržděný" a v parku až moc opatrný, za to druhé kolo se mi běželo už mnohem lépe. V parku jsem to rozbalil a tím pádem hned udělal 45" chybu. Následně jsem poctivě vytuhnul (mezi jednotlivými sprinty byla pauza jen cca 1,5 hodiny) a pokorně se dovlekl do cíle.

Nakonec obě kola výsledkově někde před polovinou a v kapse pár zajímavých skalpů (mimo jiné i Mrazáčka, který neumí číst čísla :-). Fanoušci v podobě Silvy, Ondry a rakety si to užili po svém a díky hezkýmu počasí panovala pohoda. Doufejme, že vydrží i tento víkend, kdy mě čeká tohle....




Žádné komentáře: