neděle 12. května 2013

Každá rada drahá

Mám pocit, že jsem obkopen samým chytrými lidmi, kteří se neustále snaží mi nějak poradit. Jak mám správně běhat, jak a kde si koupit ty správné boty a nebo třeba, jaké je vhodné a nevhodné téma na konverzaci někde mezi 60 až 70kilometrem bikové projížďky. Jenže tyhle rady jsou mi platné, jak rozjetá kočka na kolejích...

... já potřebuju víc! Já potřebuju řešit závažné problémy.

Například, proč mi to nejezdí na bajku?
Nedávno jsem se totiž rozhodl, že budu chytřejší než všichni ostatní bikeři a koupím si kolo s přidanou hodnotou. Tak jsem neváhal a rozhodl si zvýšit IQ a to hned o 26". Pevně jsem věřil, že celopéro bude ta pravá volba a vyšší IQ mi ulehčí výběr postupů....




Což o to, kolo je to hezké, ale ono nějak nejede nebo co?! Závodní premiéru si odbylo na VIPrahlým Bajkonuru. Ten se jel v okolí Pikovic, kde to není žádná rovina, ale s novým kolem to musí do kopců táhnout jako divý, říkal jsem si a......! NETÁHLO!!! Když jsem po hodině závodu jel podruhý od řeky až nahoru začal jsem prosit parťáka Čížu o smilování. A když jsme po čtyřech hodinách jeli ze Štěchovic až na Medník, tak jsem konečně pochopil že těch 26 není plus k IQ, ale pouze a jedině zbytek :-). Mapa s postupy tady a data jsou na garminu.
A otázka pro ty, co by mě chtěli radit. Na kole mi to nejede protože?
A) nemám naježděno
B) jsem těžkej
C) neznám vhodná konverzační témata

Další problém mám s lampióny. Proč mám problém najít  80cm vysokou kontrolu "zašitou" uprostřed 100cm náletových stromků? 
Když se mi tohle stalo poprvé bral jsem to na lehkou váhu, ale když se mi ten samý problém zopakoval minulý týden při Ož v Mukařově už jsem začal panikařit a ptám se..... Kde je ten zakopaný pes?! 
Měl jsem slušně rozběhnutý závod. Až na osmou kontrolu jsem valil rychle a přesně, mezičasově v první desítce a pak najednou, čistej les a v něm několik rozplizlejch zelenejch skvrn. Koukám na popis = hustníček. Tak nabíhám ten nejblíž, čekuju podrost a nic, tak ten vedle a zase nic a ten vedle...............


..... a tak to trvalo další 3!! minuty než se znovu po pás ponořím do toho prvního hustníčku a tam kontrolu objevím pro dalších cca 5 se mnou hledajících závodníků. Schovanou pod jehličím, poctivě zaraženou až po lampion do země. Závod v tahu, morálka na nule a v hlavě otázka. Kdo za to může?
Pomůžete někdo se správnou odpovědí? 
1) Ivoš Novák
2) stavitel trati
3) majitel Žaketu

Další problém mám doma. Otázka zní. Jak můžou takovýhle dva andílci dostat tatínka do blázince?



A) tatínek se zbytečně rozčiluje nad lampiónama
B) tatínek se zbytečně vyčerpává na kole
C) tatínek je zbytečnej :-)

Žádné komentáře: