pátek 3. února 2012

Trochu přisprostlý příspěvek

Přečetl jsem pár svých starších příspěvků na blogu a zjistil jsem, že píšu jen o rodině, sportu a o práci, což asi moc lidí nezajímá a tak jsem se rozhodl, zvýšit si návštěvnost tím, že napíšu trošku sprostý článek....

Jenže o čem psát, když člověk tráví veškerý čas s rodinou, v práci a sportem. Takže zase to vlastně bude o sportu, o práci a o rodině.

Výstřik za 17:13
po zhlédnutí videa opravdu lituju, že dělám orientační běh. Takovej požárník si klidně dovolí v pozávodním interview pro Českou televizi říct tohle .....
.... a vůbec nikdo se nad tím nepozastaví?!

Finský spolupracovník
Nedávno jsem se přesvědčil, že není jednoduché zůstat v práci profesionálem za jakékoliv situace. Při emailové korespondenci se kouzlo nechtěného ještě plně neprojevilo. Posuďte sami...


.... ale ve chvíli, kdy na mě zavolala sekretářka přes půlku kanceláře: "Petře volá ti Robert Ek, ale nejde mi přepojit, tak si ho pojď vzít u mě na stole"! bylo opravdu těžké seriózně klienta uspokojit.

Poprvé, podruhé a ....

No a doma?! Co sprostýho se děje doma? No vlastně celkem nic. Ondra poprvé postavil....

... sfouknul dvojku

... a všichni tři jsme byli happy

Žádné komentáře: