pondělí 23. května 2011

Vodou chlazený Conteg

Ilustrativní fotka! Ve skutečnosti Sázava teče mnohem prudčeji a udržet se ve člunu je díky horku a vypitému rumu mnohem obtížnější.

Snad z touhy po tom zase něco organizovat nebo jen z pocitu, že když je venku tak krásně, tak je prostě hřích sedět v hospodě u piva, jsem se rozhodl uspořádat social event pro lidi z Contegu. Myšlenka vyrazit někam do přírody a poznat jak se lidi z kanclu chovají když na ně zaprší nebo zasvítí slunce ve mě hryzala už asi tak půl roku. Ve finále jsem se rozhodl pozvat i rodinné příslušníky abychom nahlédli i tak trošku do zákulisí jednotlivých familií, což se ukázalo jako skvělý tah. Sjet na raftech Sázavu z Týnce do Pikovic byla optimální volba a tak jsem rozeslal pozvánku a během chvíle měl přihlášeno 31 účastníků. Lehce mě znervóznilo, že plná třetina výpravy budou děti od 2,5 do 11 let, ale nenachal jsem se zaskočit a uspořádal hru na hledání pokladu, která měla ve finále velký úspěch i když poklad se ve velkém horku roztekl a zteplal. Jako další naprosto optimální volba se ukázalo půjčení lodí od Sázava-tour místo profláklého Bisportu. Díky červeným raftům jsme se v té žluté Bizáplavě vždy snadno našli a přátelský přístup lidí ze Sázava tour byl moc fajn. Vody bylo tak akorát jen občas to někde zadřelo. Co naštěstí nedřelo vůbec byla parta. Fungovala dobře i když top management firmy šel hned od počátku do trháku a nebýt fronty na prvním občerstvení vůbec bychom se s nimi za celý výlet nepotkali. O pobavení se veselými scénkami na téma "muž přes palubu" a "kde je moje čepice" postarali Tomáš s Michalem za což jim děkujeme a "děkujeme". Oceňuju také najmladšího z rodiny Voláčků, kterak bez bázně a hany po vzoru filipínských pirátů ostřeloval každou projíždějící loď ze své vodní pistole. No a co na závěr?! Můžu si jen přát, že na úspěšnou akci někdo naváže a příště se sejdeme ještě vevětším počtu třeba na.......?

Žádné komentáře: