pátek 22. dubna 2011

Línej a zpomalenej

Jaro je tady. To se taky pozná podle toho, že holky choděj čím dál tím míň oblečený, v práci mě to čím dál tím víc se.. dět nebaví a začínají lampiónské závody. Letošní sezóna lampiónování bude pro mě asi velmi krutá. Vzhledem k tomu, že jsem k narozeninám dostal od Silvy váhu a nevejdu se do svého S-kového Noname Combat dresíku očekávám to nejhorší. Nic méně i přes to přezevšechno jsem se přihlásil na první závody a to až na vzdáleném jihu čech, kde jsou terény krásný a stavitelé milostivý. No a přestože indicie během závodu tomu moc nenapovídali (myslel jsem si že na tom midlu prostě chcípnu a chvílema jsem i šel) tak to mohl být fantastický vstup do sezóny. Ale nebyl! A proč?! Protože jsem debil a nerozeznám vodoteč od průseku a na 3-tí kontrole od konce ztratím vítězně rozběhnutý závod. Tak příště znovu a lépe. Jinak ale terén to byl pusinkovej, závod celkem pěkně postavenej, jen některé kontroly byly zbytečně zadarmo, pěkný počasí i hezký shromaždiště. Dokonce běžel sám legen- wait for it, legendární Lukyn. Prostě samá pozitiva a lampiónové jistoty Jen jsem měl takovej zvláštní pocit, že na některých kontrolách nějak moc dlouho čekám na pípnutí. Asi je můj čip po zimě nějakej línej a zpomalenej :-)

Žádné komentáře: