čtvrtek 9. dubna 2015

A kapříci připlavali ... KONEČNĚ


M: Ivánku, kamaráde, můžeš mluvit? 
I: Můžu, jsem sám. To jsi ty, Milane? Kontrolní otázka. Došly ti ty ryby? 
M: Nazdar, kamaráde! Jo, kapříci připluli v pohodě. Přebornickej titul zajištěnej. Jak je? 
I: Ty vole, ani se neptej, Milane! Vždyť to je v pr**li celý! Já už nemůžu, jestli mi rozumíš. Mě bolí hlava jak střep. Já mám prášků jako Horníček!
M: A co se děje, Ivánku? 
I:Ty vole, viděl jsi ty výsledky Pražskýho přeboru v nočáku? Že prej favoriti nepřijeli! Ty vole, na to se nedá koukat. Z toho by ses po**al, ty vole. "Si myslej, č****í, že se to udělá samo, ten orienťák."Rozumíš, to jsou č***ci mediální!
M: Myslíš Zhalyho a Jiřina?
I: "Milane, myslím, že tyhle mediální mrdky máme dávno pořešený tabáčkem." Ale viděl jsi ty výsledky? Viděl jsi kdo vyhrál?!
M: No, tak asi nějakej eliťák?!
I: Hovno eliťák. Nějakej veterán Bašus. To mi Milane řekni, jak je tohle možný?!
M: No nevím,........ ale nedávno mi volal Béďa
I: Ti vola Béďa, jo?! A co chtěl?
M: Nic
I: Nic jo?! A co jsi mu na to řek?
M: Nic
I: No to jsi mu řek dobře, ty vole!
M: No neřek mi částku, nic?! Jen prej, že se má uspořádat Pražskej přebor proti Jarnímu poháru a že prej to musej pořádat Pragováci a nejlíp v nějakým křoví za Prahou. Pak tam prej nikdo nepřijede a je to tutovka! ..... za 200 jablek!
I: Počkej, počkej! Jak Jarní pohár? Jak Progovka? V jakým křoví?! Čí to byly peníze?
M: No, Jardy přece?!
I: Ale to byly moje notičky! Podle nich si to měl zrežírovat?! To nebyly Jardy peníze!
M: To nebyly Jardy peníze a čí to teda byly peníze?
I: Von ti Bůček nic neřek?!
M: NE!
I: Tak to je konec Milane. Titanic jde ke dnu. Bárka se potápí. Já už nemůžu. jestli mi rozumíš.
M: Vono to nějak dopadne.Aspoň, že ten Bašus je srdcař!
I: To jo Milane. Viděl jsi ty skluzy?! V jednačtyřiceti!
I: Víš, co se říká na vsi?
M: No?
I: Že silnější pes mrdá.


Notičky na mapovém portále


Originál nad zlato

1 komentář:

His Majesty.cz řekl(a)...

Tak ještě, Draku, pořešit dopředu ten nedělní přebor na krátký, protože voni tady nemaj ani signál, mr*ky vole, ve Slaným.