středa 26. listopadu 2014

Posezóní výron

Za okny je počasí, že by psa nevyhnal. I když není pes jako tenhle pes a jestli klacky za něco stojí, tak pevně věřím, že švédský team trumfnou a příští MČR v Adventure Race absolvují také s nějakým tím zvířátkem. Minimálně s vlkem, kterého však nenalákají na masové kuličky, ale na Fujdovi gely. Příležitost mají nejen u Mácháče.
To já už vlka měl, ale než se s ním tahat třeba na horským, to je lepší ho pořádně promazat (!!! viz. instruktáž ve 20 vteřině záznamu!!!)


Řádně promazaný a natěšený jsem nastoupil s Tomášem Berglem na MČR v Horském OB. Taktická příprava vyšla na jedničku a na scorelaufu nebyla kontrola, kterou bych si předem nenaplánoval. Bohužel po cca třiceti minutách běhu jsem se ohlédl a místo Berglíka se mnou běžel tenhle pán.....


To mě trošku vylekalo, ale vzpomněl jsem si na svoje prokletí a pokračoval v klidu dál a věřil, že se Tomáš vzchopí a společně to dáme. No, ale při dalším ohlédnutí už bylo jasné, že s tímhle pánem ve dvojici, ten závod dneska nedoběhnu...

 
No nic, vždyť taková procházka dvou chlapů v elasťákách a přiléhavých dresech podzimním lesem, kdy barevné listíčko příjemně ššustí pod nohama, slunce ještě teple hřeje a nad vším se tyčí falický symbol Ještědu, ta má také svoji poetiku, božíčku, že?

Druhý den jsem se vydal na sólo běh....


.... a byla to paráda. Prakticky celý závod jsem běžel s Honzou Puchernou a Víťou Zajícem a musím říct, že mě to neuvěřitelně bavilo a to, co kluci ke konci předvedli, před tím smekám a gratuluju! Holt ve třech se to lépe táhne.
Mapa s postupy tady (HH team Horem dolem)

No a pak už přišel jenom HULK cup a s ním konec sezóny. A když píšu konec, tak tím myslím opravdový konec. Protože kdo čumí do mapy, ten nečumí pod nohy a kdo nečumí pod nohy, ten si špatně šlápne a kdo si špatně šlápne, ten si udělá výron a kdo si udělá výron měl by se na to ...... .Tak odpočívám a čtu si literární výrony na internetu. A zatím co jedna blogařská modla už dávno ukázala svoje součty (kua! 5593km je fakt hodně), jiný guru odtajnil svůj celoroční pitný režim. Když navíc Hradeckej klokan trefně zhodnotil úroveň letošních lampiónovejch závodů, tak mě to čtení docela baví!
A navíc máme našeho prezidenta! S ním se člověk opravdu nenudí. Aspoň tak vím, odkud se Ondra učí ty sprostá slova. To jim totiž paní učitelka ve školce pouští před spaním Milošovi horory z Lán. Takže pane prezidente, jeden speciální vzkaz pro Vás......


Žádné komentáře: