pátek 17. října 2014

Změna je život

Možná to bylo tím, že jsem na Rumcajsovejch mílích neměl ani jeden rum a během dvou dnů našel skoro 80 lampiónů, prostě jsem se v pondělí po závodech podíval do zrcadla a řekl si, že musím něco změnit.
Já už jsem se smířil s tím, že nikdy nebudu při závodě tak krásnej jako klacky.cz




ale že budu vypadat takhle ......


.... to jsem ani ve snu netušil. S tím jsem opravdu musel něco dělat, to snad souhlasíte.

A jelikož už nenechávám nic na Yindy, tak jsem začal pěkně z gruntu.

Nejdřív jsem změnil ženu (děti zůstaly)


Pak jsem rozhodl neodstěhovat se do Indie přesto, že tam na mě čekalo spousta kamarádů



V práci jsem vyměnil oranžovo zelené C za modro zelené A

 Conteg

Jo a pak jsem se stal televizní hvězdou neboť to nejlepší přibíhá až na samý závěr!

http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10183677624-beh/214471291282004-m-cr-2014-klasicka-trat/titulky

A na závěr?! Na závěr jsem si zaplatil intenzivní kurz němčiny http://www.dresden-marathon.com/
Ale o tom až příště. Ales gute!!



Žádné komentáře: