úterý 30. srpna 2011

Jdu na západ a už jdu na sever

Zkomolením oblíbené Cimrmanovské hlášky jsem si připravil oslí můstek k tomu jak napsat článek o fantastických skandinávských terénech, které máme "hned za humny" v Šindelové v západních čechách. Už jsem tam párkrát běžel a vždycky mě to dostalo i tentokrát! Podmáčený les plný klacků, bažin, bažinek, mechových jezírek a spousou kamenů. Les který vám nedá nic zadarmo a nalezení každé kontroly je malou oslavou. Prostě taková malá skandinávie. Ale nejen terény jsou severské i počasí. Kdysi jsem tam už ke konci srpna zažil soustředění s -1°C poránu a i letos se počasí ukázalo. Páteční middle se vypekl v "pěkných" +36°C, zatímco sobotní bažinatá klasika v +9°C a hustém dešti byla kryogením zážitkem. 25° rozdíl během 1/2 dne! V neděli se pak počasí umoudřilo a bylo celkem normálně. Pořadatelé z Baníku-pičo Sokolov nám připravili tři závody z toho jeden lepší než druhej. Mapu z middle s GPS vám neukážu, protože všechny satelity lítaly nad Lybijí a tak se mrkněte na OB postupy. Velkou radost mi udělal i výsledek (4.místo) a nebejt nadupanýho Pápna, tak bych ukořistil i všechny sparťanské skalpy. Sobotní klasika byla opravdu výživná. Šlo to ztuha, ale šlo a tak nebejt vyhozenýho kotníku na 11 kontrole, tak by...... . No a v neděli jsem tradičně mlel z posledního už cestou na start. Kotník zatejpovanej až ke krku! Kontrolu po kontrole pomalu vpřed! Na konci mi úplně došlo, narval jsem si koleno (to prohnilý :-) do klacku a pohledal předposlední kontrolu! Ale na Boudu to stačilo :-) takže 3:1! Jak říkám zážitek nemusí být pozitivní, hlavně že je intenzivní!

Žádné komentáře: