sobota 28. května 2011

od Malé opičky po Žižkovskou kocovinu

Myslel jsem si, že na to mám a neměl jsem! Myslel jsem si že to půjde a nešlo to! Myslel jsem si, že běžím rychle a neběžel jsem! Myslel jsem si že jdu čistě a nešel jsem! Myslel jsem si, že budu poslední a (díky bohu) nebyl!
To je stručné zhodnocení mého prvního letošního ŽB na Malé opičce. Jinak přes můj tragický výkon je nutný říct, že závod to byl pair excellence a víc takovejch. Krásnej terén, pěkně postavená trať, konkurence jak blázen. No prostě paráda. No, koukněte sami...
Týden na to se konaly štafety. LPU štafety! K závodům pořádaným LPU mám celkem jasný vztah! Nejezdím na ně! Jelikož LPU pořádají závody na tak vysoké úrovni, kterou já obyčejný lampión, který chce od závodu pouze hezkou trať, dobrou mapu, pěkný les a pohodu na shromaždišti, nemůžu docenit! Ale Liška měl kotníček, Fujáček krámy, Bouda práci, Oštěp antibiotika, tak jsem chtě nechtě musel nastoupit aby se díra zalepila.
Myslel jsem, že na to nemám a neměl jsem! Myslel jsem si že to nepůjde a nešlo to! Myslel jsem si že běžím pomalu a opravdu jsem běžel pomalu! Myslel jsem si že jdu čistě a já jsem vážně šel úplně čistě! Myslel jsem si že budu poslední a byl jsem dokonce před půlkou! Mezi další pozitiva tohodle závodu patří neuvěřitelně dobré výsledky sparťanek a sparťanů. Mám pocit, že posledních pět let holky tak dobře nezaběhly a u kluků si nejsem jistý ale i tak 4 a 5 místo je bomba!
Spokojený fanoušek z výsledků SCP :-)

Poslední do trojice lampiónských reportáží je středeční Přebor Prahy ve sprintu kdesi na Žižkově. A tady, vážený čtenář promine, budu muset blog zaplnit SPAMem! Po závodě jsem si totiž dal za trest úkol, že 100 x opíšu větu "Už nikdy se nebudu se přihlašovat na závody, které na první pohled smrdí napalmem ani kdyby bylo startovné zdarma!!" A abych potrestal Ekonom za tu nehoráznost uspořádat v takovémhle terénu mistrovský závod a vybírat za to 90,- Kč budu celý měsíc obědvat jen a jen zajíce na smetaně:-)

Žádné komentáře: