úterý 20. dubna 2010

Sezóna začala aneb co bolí to přebolí

Tak trochu temně začala letošní sezóna. V týdnu ráno za tmy do Krčáku nebo večer za tmy na Přehradu. O víkendech ve tmě do lesa. Už na konci března hned první ostrý noční závod a hned štafety. Běžel jsem s Ifčou, Želvou a Vrabčákem a překvapivě mi to na té zapráskané placce vedle Chlumce nad Cidlinou celkem šlo. Šlo mi to dokonce tak, že jsem se dokonce na posledním úseku rozhodl finišovat s Ponorkou o celkové 9 místo. A výsledek? Skončili jsme desátý a začalo mě bolet koleno.Co bolí to roste a tak po velikonočním soustředění jsem měl nejen silnější kolena, ale i celkem dobře natrénováno. Tak jsem se rozjel to prodat na přebor Prahy v nočáku. Tam mě celkem zaskočilo, že stavárna nepoužívá na kontrolách reflexy, ale o to byl zážitek intenzivnější. Trať od Káji Nitche mě příjemně překvapila, co mně však zaskočilo byl neuvěřitelně zapráskaný les. Fakt jsem netušil, že je Kolotoč, takový napalmový háj. Nešel jsem úplně čistě, ale vyhnul jsem se větším chybám a běžel celou trať úplně sám. Pár skalpů v podobě Mirečka, Bořana a Vrabčáka obzvlášť potěšilo.Těsně před startem jsem viděl úžasnou scénu, kterak přímo v tělocvičně Dr. Funda opíchl Kalimérkovu patičku a jako na potvoru po závodě mě začala bolet i ta moje. Asi to od Kalimérka okoukala :-).
Co by to bylo za sezónu bez růžové pilulky a tak v nedělním přeboru štafet jsem nastoupil s namazanou patičkou a ibuprofenovým pomocníkem v krvi. Takhle pohodový první úsek jsem už dlouho nezažil. Sestavu prvních úseků Ondřej Skripnik, Starosta, Fanda a já příjemně doplňovali svým neustálým odbíháním a dobíháním dva mladí zajíci Olda J a Kuba M. Společně jsme se propracovali až k divácké, kterou jsem razil jako první a pak už následovala jen návštěva u šípkové růženky a s tím spojené nedobrovolné dárcovství krve. Když jsem se z trní vymotal byl jsem rád že jsem zůstal celej a předal pánovi v růžovém na čtvrtém místě.Mirek na druhém úseku vklidu donesl na prvním místě a tak klacky.cz na třetím úseky už mohli běžet jen a pouze na krásu.
Asi jsem si z trní kolem Točné odnesl nějakého toho mikroba a tak místo korzování na Conteg stánku na Ampéru 2010 jsem ležel doma potil se a pil čajíčky. Holt chlapská chřipka, rychle přijde, má těžký průbějh a dlouho odchází.A úplně neodešla ani v neděli, kdy jsem se rozhodl zúčastnit přeboru Prahy na krátké trati. Že něco není správně jsem měl poznat hned, když jsem na dvojce téměř o dvě minuty doběhl pozdějšího vítěze Matějáka a ve výstupu na pětku málem dostal plicní embólii. Zbytek tratě jsem se už potácel směrem k cíli abych krátkou trať!!!! dokončil za 48´, celkově čtyři minuty od vítězného Luboše.

Žádné komentáře: