pondělí 31. března 2014

Ve třech se to lépe táhne

Tak nám začala nová sezóna. Zimní příprava byla dlouhá a jelikož bylo na horách 40 centimetrů sněhu, tak se nedalo moc lyžovat a člověk se více musel věnovat běhání. Což se projevilo především na mém kloubním systému a tak po vzoru Justýny Kowalczyk dávám na web kousek své kostry a doufám, že modří už budou vědět

Ale zpět od traumatologie k lampiónům.

Jsou činnosti které jsou typicky jednomužné, ale občas se naskytne příležitost podělit se s kamarády nejen o pivo ....



ale i o společný zážitek z lampiónů. A tou příležitostí byl právě letošní 1. ČP štafet u Hradce. Naše štafeta s průměrným věkem 39 let rozhodně neměla ambice útočit na přední umístnění, ale pár skalpů jsme si odnést chtěli a potajmu věřili i na nějaké ty body do českého poháru.

Při rozdělování úseků na mě logicky vyšel první úsek, protože jsem nejtlustější a nedám se tak snadno odstrčit od kontrol. Tahle taktika vyšla na výbornou! Já jsem hned na startu ucpal koridor tak, že za mnou zůstalo přes 20 chlapů včetně dvou pragováků i ex-sparťan Mireček a všechny jsem je na zádech udržel až do předávky. Tlačili mě mocně, ale nedal jsem se a tak mě dotlačili až k neuvěřitelnému průměru 5min/km a 30. místu, což jsem v OB už dlouho nedal. Na druhém úseku nastoupil Fujda s taktikou všechny ucupitat, což se mu podařilo a my jsem se posunuli ve výsledkové listině zase o něco výš. Po Fujdově úseku přišel Danyho drtivý finiš a opět postup výše výsledkovou listinou. Škoda že pořadatelé tak rychle vypnuli elektřinu, protože nás Béďa nemohl vyhlásit.

Na závěr mapa s tlusťochovejma postupama.


Žádné komentáře: