pátek 10. května 2013

Proszę Państwo szukają szafie

Tak jsem zase trochu cestoval.
Nejdřív jsem byl prodávat Datová Centra ve Varšavě. Byl to ode mně tak trochu krok na nepřátelské území protože jsme doma nedávno vyhlásili embargo na všechny polské potraviny viz. stránka se seznamem závadných potravin a já tak trochu očekával protiakci. Něco ve stylu "Když vy nejíst naše zkažené maso posolené technickou solí, my Vás zavřít až vy žrát sušenky s jedem na krysy"! Ale zdá se, že protistrana (tím myslím celé Polsko) k tomu přistoupila velice laxně jako např. severokorejci k případné americké odvetě...


.... a nechali mě poklidně vstoupit na své území. Zas tak poklidné ale to vstoupení nebylo. Nejdřív na mě při check-inu zkusili, že letadlo je overbůk a jestli bych neletěl přes Kodaň, ale pak mě naštěstí posadili do bussines class a já si to pěkně vychutnal. Ve Varšavě jsem si kromě mítinků stihnul i prohlídnout staronové centrum města což bylo fajn a pár foteček jsem taky pořídil: 

.
Na nějaké jídlo taky došlo a musím říct že to nebylo vůbec špatné, nebo tu technickou sůl nepoznám :-) A tak jediné, co  mě trochu zaskočilo, bylo jejich místní pivo, které chutnalo jako když smícháte zbytky jablečného džusu s zvětralým Gambrihnusem. Po takové zkušenosti jsem se hned následně vypravil do Bruselu, kde jsem přednášel na téma: "Kam s kabelem!"


Tam jsem sice čas na prohlídku města neměl zato jsem měl hodně....


a  příště zase o sportu, protože jaro už je tady Meňja nádo zatočit!

Žádné komentáře: