úterý 10. července 2012

Brutal Petit Prix

Po dlouhé době jsem vyrazil mezi lampióny a protože jsem vybíravý tak jsem jel až do Jablonce na proslavený Bramberk. Loňské třídenní závody Petit Prix nám úžasně propršely a tak letos muselo zákonitě být vedro. A taky že bylo! Na programu byly dvě dávky lampiónování. Lesní sprint dopoledne a krátká trať odpoledne. Sparťanská účast v H21 velmi slušná a dokonce se po letech objevil i sám velký Junior, takže to bylo jako vždycky strašně vyhecovaný :-). Já měl v nohách šest hodin bušení do pedálů ze soboty a jinak vůbec nic. A když píšu nic, tak tím myslím opravdu nic! Poslední měsíc jsem totiž měl bolavou nožičku jelikož mě potrestal bůh práce, když jsem v pracovní době místo zlepšování HDP šel trénovat. Na sprint jsem šel v 00:00 což je obvyklý start všech otců, kteří se musí s manželkami/partnerkami (nevyhovující škrtněte) dělit o hlídání dětí. Sprint to byl parádní, nádhernej les, kontroly hezky poschovávaný. Táhl jsem se jako šnek, ale celkem bez chyb a tak to stačilo na všechny sparťany kromě Vrabčáka. To, že to bylo vyhecovaný, potvrdil Bouda tím, že vynechal kontrolu. Mapa je na archivu OB map. Po sprintu jsem se střídavě věnoval oběma OBčkům a tak mi čas utekl jako voda a šlo se na middle. Věděl jsem do čeho jdu a a čekal jsem, že to bude těžký, ale tentokrát mě les opravdu překvapil. Samej klacek, kámen, hustník, fakt brutál. Přišlo mi, že ten les na mě úplně útočí! Hroznej boj, rozbitá hlava, natlučený kotník i koleno. Tak to mám rád :-)!


Mapově nádherný, ale šlo to sakra ztuha a bolelo to. Mapa opět na archivu OB map. No a nebudete tomu věřit, ale vavřín vítězství mezi sparťany jsem nakonec pobral, i když junior ke konci závodu útočil, ale nakonec jsem ho ustál :-). Tak snad příště .-).

Žádné komentáře: